Parkanon Kolmoskeskuksen tienoon täyttivät torstaina ja perjantaina (ja osin vielä lauantainakin) tuhannet ja tuhannet, pääosin ulkopaikkakuntalaiset vierailijat!
Syynä oli tietenkin Miran järjestämä festari, upeiden esiintyjien myötä!
Sääkin pääosin suosi vierailijoita. Aivan varmasti tulos oli kaupunginkin kannalta positiivinen ja avustussumma varmaankin tuli katettua kauppojen ja palveluiden tarjoajien lisääntyneen liikevaihdon myötä.
On erittäin hienoa, että paikkakunnalla on tällaisiakin yrittäjiä, jotka toiminnallaan tuovat Parkanoa positiivisesti esiin, vastapainoksi niille, jotka iltapäivälehtien palstoille päästäkseen ainoastaan "mollaavat" kotikuntaansa!
Juhani Koivisto
Kiitollinen yli kuusvitonen!